Xerrades amb Xavier Puigdevall sobre
el llibre “La atención como estado interior”

11 juny 2020

Xerrades amb Xavier Puigdevall és un audiovisual sobre una sèrie d’entrevistes realitzades i emeses a Radio Estel el passat mes de juny.

Des que es va publicar el llibre “La atención como estado interior” escrit pel nostre Mestre Xavier Puigdevall i destinat a recolzar els Projectes Solidaris publicats a la nostra web s’han anat donant una sèrie d’esdeveniments.

Un dels darrers ha estat  la seva intervenció en forma d’entrevistes a Radio Estel, dirigides per Joan Ortiz dins del seu espai: “Compromís Ciutadà” i dedicat a difondre les iniciatives solidàries impulsades per la ciutadania.

El primer motiu d’aquestes xerrades consistia en donar a conèixer i fer difusió del llibre pel seu valor i projecció solidari però, en el decurs de la primera entrevista va derivar, ràpidament, no tan sols en el repàs dels diferents capítols sino que van anar més enllà i, segons el plantejament d’aquest programa es van endinsar en terrenys gens freqüents, reconegut, en algun moment, pel mateix periodista.

EL LLIBRE I ELS SEUS CAPÍTOLS

El: …dos més dos és groc”… va fer acte de presència i va ser font d’inspiració en el transcurs de les diferents trobades.

Xavier Puigdevall parla d’on aniran destinats els diners recaptats amb la venda del llibre, dels seus inicis en la meditació i l’impuls que l’ha portat a la seva pràctica al llarg de molts anys, la vivència en l’amor i l’estima vers els altres. També ens revela, amb el seu fer sempre tan generós, sobre les claus que faciliten el poder buidar les produccions de la nostra ment; en definitiva, ens ofereix un seguit de perles que, amb la seva erudició, transmissió clara i directa dóna gust escoltar-lo. Un breu però molt ric document que és un gust dedicar-hi una estona i convertir-lo en una Pràctica d’Atenció.

QUE HO GAUDIU!!

Amb una càlida salutació.

L’Equip web de l’Escola de l’Ésser