Grups de Meditació

Un lloc setmanal per calmar el cos i la ment. La meditació és un art que ens permet poder veure els nostres pensaments, deixar-los passar i així tornar a la consciència d’estar presents. Un espai per viure i viure la nostra quotidianitat amb una serena i alliberadora claredat.

Comencem el curs contents i agraïts de la visita de Kyabgön Phakchok Rinpotxe, un alè de compassió activa. Vibrant i motivats a seguir el camí de ser més bones persones com ens diu sempre Rinpoche, som purs.

Entusiasmats obrim una nova etapa els Grups de Meditació del Dijous, matí, tarda i nit. Ple de novetats que anirem obrint al llarg del curs, ens reafirmem a seguir el compromís a la Vida, a l’Amor, a la Bodhicitta i a la Meditació.

Seguim el camí meditatiu per anar buidant i desprenent-nos d’allò pesat i egoic que ens carrega i així connectar amb una capacitat amorosa, serena i alliberadora.

Seguim obrint-nos naturalment a les Ensenyances dels Mestres i els de Dalt que sempre hi són però que necessiten de la nostra predisposició humil per a poder-nos guiar.

Seguim amb l’escalf de sempre de la tribu, amb l’energia renovada que ens acompanyarà en el viatge individual d’anar desfent capes, amb l’atreviment del principiant i la prudència del veterà.

Cal practicar per seguir caminant, atent els moments meditatius de cada dia. Un pas més en aquest viatge encetat fa més d’una dècada per apropar-nos a la nostra essència.

Oberts a les noves oportunitats que ens dona la vida per seguir aprenent, meditant a la nostra estimada Escola.

Cada Dijous, principi de setembre fins el 27 de juny del 2024.
Una sortida trimestral tots els tres grups junts.
Primer trimestre. Sortida Meditativa a Scala Dei, el 22 d’octubre. Obert a totes les persones que vulguin meditar al mig de les           vinyes i la terra del Priorat.
Cloenda del curs: Trobada Meditativa 14, 15 i 16 de juny del 2024. A Can Traver (Besalú).

Qui l’imparteix

Albert Colomer Rovira

Horaris

Grup de Mati:     10:30 a 12:30h.
Grup de Tarda:   17 a 19h.
Grup de vespre: 19:30 a 21:30 h.

Preu

90€ al mes

Apunta't a un curs, teràpia o taller de l'Escola

Inscríute!