Continuem aprenent i meditant

20 febr. 2022

Continuem aprenent i meditant

Hola amics/gues:

Com ja sabeu per la vostra pròpia experiència, tot està en canvi continu i això fa possible que a l’Escola de l’Ésser continuem aprenent i avançant. En concret ens referim al canvi que des de l’Escola, fidel a la seva idiosincràcia, s’ha establert: la Escola d’Estiu deixa de realitzar-se per donar pas als retirs de meditació del mestre Xavier Puigdevall, que aglutinaran totes les propostes de creixement que us oferirem a Can Benet Vives.

Durant aquests anys sou molts els que heu assistit a aquestes trobades que us han permès avançar en el vostre procés de creixement interior. Aquestes experiències formen part de tots nosaltres, participants i terapeutes, per la qual cosa volem agrair-vos la vostra confiança en les propostes que fem des de l’Escola ja que no hagués estat possible sense la vostra participació.

Així mateix, volem expressar el nostre agraïment al tot l’equip i col·laboradors de la Escola de l’Ésser que durant anys ha facilitat aquest treball i un especial agraïment a la inspiració de l’Oriol Colomer, la tendresa de Mercè Cid i l’alegria de Mariés Beguería, els quals amb la seva amorositat, energia i entrega han fet possible que aquestes trobades es duguessin a terme durant molts anys.

Aquesta és la proposta que us fem des de la Escola:

Us convoquem als retirs de meditació del mestre Xavier.

És coneguda la importància que des de la Escola es dona a la meditació i que es veu reflectida en el seu nom: “Centre de meditació i teràpia”. La seva pràctica suposa l’únic antídot real que evita que la nostra ment ens arrossegui sense control amb tot el sofriment que això genera. Els seus efectes són molt beneficiosos en els processos terapèutics. No hi ha millor manera de començar o d’afermar la pràctica meditativa que participar en un retir intensiu. Per això us convidem que assistiu als Retirs de Primavera que el mestre Xavier donarà en format residencial en Can Benet Vives (Tordera) els caps de setmana del 25, 26 i 27 de Març i del 8, 9 i 10 d’Abril. No és necessari tenir experiència en meditació per a participar. Encara que els ensenyaments es poden transmetre per altres mitjans la millor manera de rebre’ls és estar en contacte amb una persona que els encarna.

Per als pares inscrits en el segon retir (8, 9 i 10 d’Abril) que tingueu nens petits us oferim una activitat pensada per als vostres fills: Viatge dels sentits per la naturalesa amb els nens, guiat i acompanyat per Mercè Cid. Consisteix en diverses activitats : passejos per la naturalesa plens d’olors i colors, expressió corporal amb música o vetllades de contes abans d’anar a dormir. L’objectiu és que els pares pugueu participar en el retir amb la confiança que els vostres fills estan fent el seu. Aquesta activitat és gratuïta. Els nens només han de pagar el cost de la casa.

Us animem que aprofiteu aquesta preciosa oportunitat.

Per a inscriure-us poseu-vos en contacte

amb Josep María Batalla (T. 659 391 442)

o a través de la web en aquest enllaç.