Vine a l’Escola d’Estiu -2019 de l’Escola de l’Ésser
Iniciarem el dia meditant amb el Mestre Xavier Puigdevall!

10 juny 2020

“Un regal refrescant per a l’ànima”

On el dia serà benvingut serenament meditant amb el Mestre Xavier Puigdevall.

L’Escola d’Estiu – 2019 de l’Escola de l’Ésser, com es diu a la pàgina de la nostra web… JA ESTÀ A PUNT PER A SER GAUDIDA!

Un ampli equip de professionals veterans facilitaran que puguis regalar-te uns dies d’alegria i alhora enfortir la Presència, el Coratge i l’Atenció.

Una proposta on podràs donar la benvinguda a l’estiu.

Vine a dir sí a allò que tradicionalment t’has obligat a contracor a dir no!

A dir no a allò que de sempre t’has forçat a dir sí!

A donar-te el permís de jugar, saltar, explorar i ballar com un nen!

A permetre’t rebelar-te joiosament com un adolescent per trobar el teu camí com adult feliç!

A somriure com aquelles persones grans que s’han desprès d’allò que ja no els cal i aprendre a volar lliurement!

– Lloc: Can Benet Vives, situat al cor del parc natural del Montnegre i el Corredor –

El temps passa volant, les places són limitades i com més aviat facis la inscripció t’asseguraràs el poder viure aquesta experiència singular i creativa que, de segur, et serà nodridora i fèrtil: experimentaràs, creixeràs, descansaràs i, com no, gaudiràs!

NO T’HO PERDIS, VINE A L’ESCOLA D’ESTIU!