Grup de fotografía contemplativa

Descripció del taller

És difícil transmetre amb paraules el plaer que vivim quan veiem i plasmem en una imatge allò que ens ha cridat l’atenció i ho compartim amb els altres. Aquests són els dos moments en què podem dividir les trobades: fer fotos i ensenyar-les. Quan fem fotos aprenem a mirar, no només a veure. Quan les ensenyem ens mostrem als altres. Realitzem tot aquest procés sense judici, no hi ha fotos bones o dolentes. Totes són el resultat d’un moment concret de la nostra vida.

Objectius generals

La pràctica de la fotografia contemplativa uneix dos interessos que es complementen. D’una banda, interessa a aquelles persones que volen desenvolupar la seva creativitat. La fotografia és un mitjà molt adequat per a això perquè actualment és molt fàcil aconseguir bons resultats sense haver de dedicar-li un llarg aprenentatge. D’altra banda, la fotografia creativa, aquella que no té un objectiu pràctic, és una forma de meditació en acció, una forma contemporània que s’inspira en les arts zen.

Normalment no prestem atenció al món que ens envolta. Fer fotos és una manera d’apartar per uns moments totes les preocupacions i estar presents jugant amb la llum, els colors i les formes que percebem. Llavors el món es converteix en una cosa viva, brillant i lluminosa al veure’l com si fóssim nens que el descobrim per primera vegada.

Per a més informació, consultar la web www.fotografiameditativa.com

Inici

Trobada informativa el divendres 20 de Setembre a les 19 h. a l’Escola de l’Ésser. Si t’interessa però no pots venir aquest dia, escriu-me a luis@fotografiameditativa.com perquè pugui contactar amb tu.

Taller mensual, d’octubre a juny:

5 d’octubre; 9 de novembre; 14 de desembre; 11 de gener; 8 de febrer; 7 de març; 4 d’abril; 9 de maig; 13 de juny.

Qui l’imparteix

Luis Ochandorena

Horaris

Dissabtes,